Basisschool ‘Stap voor stap’ Hakendover

Op het einde van het schooljaar vierde onze basisschool een eucharistieviering om het schooljaar dankbaar af te sluiten. Het thema van de viering was: ‘Wij voelden ons thuis op onze school!’. De mooie teksten, gebracht door de leerlingen, bevestigden de voornemens uit de startviering van september. Toen stond het thema ‘Voel je thuis op onze school!’ centraal.

Wij wensen alle leerlingen, leerkrachten, de directie, de secretariaatsmedewerker en het onderhoudspersoneel alvast een fijne, deugddoende en welverdiende vakantie toe. Geniet van een mooie zomer! 

Scroll naar boven